wiki

Αποτελέσματα αναζήτησης

7/12/09

Ίσως

Κάνω μερικές σκέψεις κάτι βράδια
Μήπως τελικά δεν θα καταφέρω όλα αυτά που λέω;
Μήπως είμαι ένας ακόμα μέσα στα δισεκατομμύρια
Που δεν θα δημιουργήσει αλλά θα απολαύσει δημιουργίες;

Δεν ξέρω, μπορεί
Ίσως να μην έχω αυτό το «κάτι» που θέλουν οι πολλοί
Μπορεί πάλι να το έχω και να μην το μάθω ποτέ
Δεν ξέρω, μπορεί.

Υπάρχει και η πιθανότητα πάντα να μην είμαι τίποτα
Και να ανακαλύψω κάποια στιγμή πως ήμουν πολλά.
Σε κάθε περίπτωση, κάτι θα ανακαλύψω
Μπορεί και πάλι να μην το ανακαλύψω ποτέ.

Δεν ξέρω. Ίσως μια μέρα ξυπνήσω και πω
Ή τώρα ή ποτέ. Ίσως.

Κώστας

1 σχόλιο:

Δεν πήγε στράφι ούτε άσκοπα που η ισόβια λατρεία μου για τη λογοτεχνία μ΄ έκανε:
Πιο τσιγκούνη στους ήχους και τις συλλαβές
Απ΄ όσο έγινε ο Μίδας για το χρυσάφι του.


Όσκαρ Ουάιλντ, de profundis