wiki

Αποτελέσματα αναζήτησης

25/9/09

Always fly high



Γενικότερα ανέκαθεν είχα ένα πρόβλημα στο να περιγράφω τα συναισθήματα που νιώθω. Το βασικότερο εμπόδιο, μάλλον ήταν το γεγονός ότι τα ζούσα τόσο έντονα που ξεχνούσα να τα αναλύσω μετέπειτα. Fair enough. Έως τώρα μια ζωή περίεργη, θα την έλεγα περιπέτεια αφού κάπως έτσι την ζω.

Αυτή τη στιγμή που γράφω είναι 5:10 ξημερώματα Παρασκευής 25 Σεπτεμβρίου 2009. Μόλις έχω επιστρέψει από μια απλή, καθημερινή και πάντα απολαυστική, έξοδο για μπύρες με την παρέα. Ο Μάριος στο ρόλο του DJ, ο Δημήτρης δίπλα του αραχτός να απολαμβάνει κάθε τραγούδι ξεχωριστά, πιο δίπλα ο Λιάκος και ο Γιάννης με τις δικές τους ξεχωριστές συζητήσεις και στην καρέκλα αραχτός ο γράφων.

Ωραία πράγματα. Απλά. Καθημερινά. Ένα τσιγάρο να «καίει» τα όποια βάσανα έχω στο κεφάλι μου.

Έπειτα από πολλούς μήνες, είναι η πρώτη φορά που νιώθω πως έχω ΤΟΣΑ πολλά πράγματα στο κεφάλι μου, που χρειάζομαι ένα βιβλίο για να τα γράψω. Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτό… Προς το παρόν θέλω να αφιερώσω κάτι στα παραπάνω παλικάρια. Το κρατάω καιρό μέσα μου και επειδή ανέκαθεν ήμουν εσωστρεφής, είπα να κάνω μια αλλαγή.


. - .

As you fly through life
And you feel like nothing
Just don’t look back

Set yourself free
Keep your feelings pure
And don’t look back

The past is a sin
You can only win
If you change time

Emotions uncontrollable
Move you through hell
Just focus on you

And when the end is near
And the mirror is close
Then look back

Turn around
Say goodbye
And fly.

Always fly high dudes.

Κώστας

2 σχόλια:

  1. Έχω κολλήσει μπροστά στην οθόνη εδώ και ένα τέταρτο περίπου. Αν δεν άρχιζα να γράφω την προηγούμενη πρόταση θα έμενα κολλημένος μέχρι που θα με βρίσκανε νεκρό από ασητεία μετά από κάνα μήνα... Δεν έχω να σου πω κάτι, πραγματικά... Δεν νιώθω ότι ένα ευχαριστώ είναι αρκετό... Παρ' όλ' αυτά, ευχαριστώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν πήγε στράφι ούτε άσκοπα που η ισόβια λατρεία μου για τη λογοτεχνία μ΄ έκανε:
Πιο τσιγκούνη στους ήχους και τις συλλαβές
Απ΄ όσο έγινε ο Μίδας για το χρυσάφι του.


Όσκαρ Ουάιλντ, de profundis